zákaznický servis

VOC AI: Pochopte své zákazníky a zvyšte prodeje

VOC AI je řešení, které kombinuje poznatky o zákaznících s potenciálem chatbotů s umělou inteligencí. Tato výkonná kombinace vám umožní snížit náklady, zvýšit spokojenost zákazníků a proměnit vaše zákazníky v nadšené fanoušky vaší značky.

Read More

Jaká je konkurenční výhoda umělé inteligence pro malé podniky

Umělá inteligence je převratnou technologií pro každou firmu, která se snaží zlepšit zákaznickou zkušenost (CX) a provozní efektivitu. Řešení, která přináší umělá inteligence, mohou provádět složité činnosti související s lidskou inteligencí, jako je rozpoznávání řeči, generování obsahu a rozhodování.

Read More

Jak může umělá inteligence změnit UX pro e-shopy

V digitální éře došlo k výraznému nárůstu transakcí v oblasti elektronického obchodování a spotřebitelé se při svých nákupech ve velké míře spoléhají na online platformy. Pohodlí online nakupování však s sebou nese zásadní aspekt, který často definuje uživatelskou zkušenost (UX).

Read More

Budou chatboti znamenat konec lidského zákaznického servisu

Lidské vědomí je skutečně jedinečné a zdá se, že to tak ještě nějakou dobu zůstane. Většina lidí chce, aby jim firmy rozuměly a poskytovaly rychlou a vstřícnou pomoc. Zatímco živí agenti si vedou dobře, debata umělá inteligence versus člověk v oblasti zákaznických služeb vyvolává zajímavé otázky.

Read More