AI

Co je systém CRM využívající umělou inteligenci

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou navrženy tak, aby organizacím pomáhaly řídit interakce se stávajícími i budoucími zákazníky. Takový systém lze použít k organizaci, automatizaci a synchronizaci činností v oblasti prodeje, marketingu, zákaznického servisu a technické podpory.

Read More

Možný nedostatek dat pro trénování umělé inteligence

S rozvojem umělé inteligence roste poptávka po kvalitních datech pro trénování umělé inteligence. Modely umělé inteligence včetně rozsáhlých jazykových modelů a systémů rozpoznávání obrazu spotřebovávají pro své fungování v širokém měřítku velké množství dat.

Read More

Nejlepší prodejní nástroje využívající umělou inteligenci

Špičkové prodejní nástroje s umělou inteligencí přinášejí revoluci v oblasti prodeje a poskytují prodejním týmům pokročilé možnosti optimalizace jejich výkonnosti, kontaktu se zákazníky a zvyšování příjmů. Tato řešení založená na umělé inteligenci využívají strojové učení, prediktivní analýzu a automatizaci.

Read More

Co je Google Gemini AI a jeho hlavní konkurenti

Inovace a pokročilé schopnosti Google Gemini AI v rámci rychlého proudu umělé inteligence jsou skutečně pozoruhodné. Gemini jako vlajkový produkt umělé inteligence společnosti Google spojil pokročilé algoritmy strojového učení v souladu s metodami zpracování přirozeného jazyka.

Read More