Praktické výhody umělé inteligence v prohlížeči Google Chrome
Generativní umělá inteligence rychle mění digitální svět. Přinesla nové zážitky do chytrých telefonů, vyhledávačů, zařízení chytré domácnosti a dalších zařízení. Nyní tato technologie pomáhá přepracovat nejoblíbenější prohlížeč na trhu – Google Chrome.
Před několika lety společnost Google obohatila svůj webový prohlížeč Chrome o umělou inteligenci a nedávno do vyhledávače přidala 3 nové funkce umělé inteligence. Nyní přichází otázka, jak umělá inteligence v prohlížeči Google Chrome prospívá uživatelům. V tomto článku jsme pro vás shromáždili nabízené funkce a jejich přínos pro uživatele.
Pojďme se tedy podívat na funkce umělé inteligence, kterými Google Chrome disponuje, a na to, jak pomáhají milionům uživatelů.
Vytváření motivů pomocí AI
Umělá inteligence se již v prohlížeči Chrome používá v oblasti výkonu, produktivity, přístupnosti, ochrany soukromí a zabezpečení, aby se zabránilo škodlivým webům, a aby se v reálném čase generovaly titulky pro média se zvukem. Nyní funkce generativní umělé inteligence ještě více usnadňují a zefektivňují prohlížení – a to vše při zachování personalizace vašeho zážitku.
Jedna z nejnovějších funkcí, kterou je vytváření motivů pomocí umělé inteligence, pomáhá uživateli vyjádřit se pomocí generativních motivů. Díky tomu můžete rychle generovat vlastní témata na základě tématu, nálady, vizuálního stylu a barev, které si vyberete.
Google Lens v prohlížeči Chrome na počítači
Společnost Google odhaluje v desktopovém prohlížeči možnost typu „Circle to Search“. Google Lens již zjednodušil vyhledávání toho, co vidíte v telefonu. S nejnovější aktualizací prohlížeče Chrome přináší Google stejné možnosti z Google Lens přímo do desktopového prohlížeče.
Tato funkce umožňuje vybírat, vyhledávat a klást otázky o čemkoli, s čím se setkáte na webu, aniž byste museli opustit záložku. Postup je takový, že v adresním řádku vyberete ikonu Google Lens a poté kliknete a přetáhnete ji nad to, co chcete vyhledat. Výsledky, včetně vizuálních shod, by se měly zobrazit v postranním panelu.
Podle společnosti Google pak můžete pomocí vícenásobného vyhledávání filtrovat vyhledávání podle barvy, značky nebo jiného detailu. Můžete také klást doplňující otázky a proniknout tak hlouběji do tématu. V závislosti na vaší otázce se vám může zobrazit odpověď s přehledem umělé inteligence, která shromáždí nejrelevantnější informace z celého webu.
Organizace a porovnávání záložek
Pokud se často topíte v moři záložek, je pro vás záchranou funkce „Organizátor záložek“ prohlížeče Chrome s umělou inteligencí. Jako mávnutím kouzelného proutku navrhuje skupiny záložek – vždy navrhne pouze jednu skupinu záložek. A nejen to, Chrome vám také navrhne intuitivní názvy a emotikony pro danou skupinu, což vám usnadní práci.
Tento nástroj umělé inteligence nabízí také možnost „Uspořádat podobné záložky“. Ta vám pomůže seskupit otevřené záložky na základě podobnosti, čímž zefektivní vaše relace prohlížení jako nikdy předtím. Umělá inteligence v Chromu zkrátka organizuje věci za vás.
Kromě organizování má i funkci pro porovnávání. Při nakupování produktu můžete provádět průzkum tak, že otevřete mnoho záložek pro vyhledávání a navštívíte více webových stránek, zkontrolujete recenze, ceny a další, abyste našli to nejlepší. Aby vám Google s tímto procesem pomohl, má Chrome novou funkci „Porovnání záložek“, která představuje umělou inteligencí vytvořený přehled produktů z různých záložek.
Asistent pro psaní
Google má v rámci funkcí umělé inteligence v prohlížeči Chrome pomocníka pro psaní řízeného umělou inteligencí. Tento nástroj poháněný umělou inteligencí je navržen tak, aby vaše myšlenky převedl do slov, ať už chcete zanechat dobře napsanou recenzi, podat dotaz na pronájem bytu, nebo prostě cokoli jiného. Pomůže vám zvýšit jistotu při sestavování obsahu na webu.
Ať už se zabýváte vícečetnými záložkami, vytváříte si prostor v digitálním světě nebo hledáte pomoc při přípravě obsahu na webu, funkce umělé inteligence v prohlížeči Chrome pro vás mají něco připraveno. Tyto funkce nenápadně pracují na zlepšení vašeho zážitku z prohlížení. Pomáhají vám také řešit skutečné problémy. Tyto funkce umělé inteligence se starají o organizaci, personalizaci a kompozici.